STRUCTOGRAM® w biznesie, czyli 3 kolory marketingu, PR i nie tylko.
Jak wzbudzić zaufanie klienta wizerunkiem swoich produktów oraz wizerunkiem formy?
Jak wykorzystać e-wizerunek, by dotrzeć do klientów o danych biostrukturach?
Jak wzmocnić swoją pozycję na rynku poprzez PR i marketing w 3 kolorach?
Wszystko co nas otacza ma swoją biostrukturę i może wpływać zachęcająco, neutralnie lub zniechęcająco na każdego z nas. Dostosuj swoje reklamy, kampanie marketingowe a także sprzedaż internetową do biostruktury swoich klientów. Spraw, by wizerunek i biostruktura twojego produktu / usługi wywierała dobry wpływ na twoich klientów. Naucz się wykorzystywać siły swojej biostruktury w planowaniu działań marketingowych i PR-owych. Przekazuj klientowi informacje, które go zaangażują i zaciekawią.
Agenda:
I. Jak odnaleźć się na trójkolorowym rynku:
– Twoja firma
– Twoje produkty
– Twoi pracownicy
II. Marketing:
– Co wiesz o swoim kliencie, a co powinieneś wiedzieć?
– Trzy kolory marketingu
– Strategie na zielono, niebiesko i czerwono
III. Marketing w internecie, czyli jak się odnaleźć w sieci?
– Social media
– Nazwy produktów i opisy – jakie dają sygnały Twoim klientom?
– Sklep internetowy w 3 kolorach
IV. Wizerunek i PR
– Wykorzystanie Twojej biostruktury i biostruktury produktu do promocji
– Co zrobić ze słabościami, by mimo wszystko osiągnąć cel?
– Struktura kampanii PR
Szkolenie odbędzie się 10 października w Warszawie.
Kontakt: Monika Mrozik-Tylicka 664 338 070 lub m.mrozik@structogram.pl