KLIENCI SĄ RÓŻNI. Każdy klient ma swoje własne potrzeby oraz powody, dla których decyduje się na zakupy/us. Dlatego właśnie sprzedawca opierając się na chęci odniesienia sukcesu, musi przeprowadzać sprzedaż w różnorodny sposób. Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpozna indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta. STRUCTOGRAM ® TRAINING SYSTEM 3 daje klucz do poznania klientów. Uczy rozróżniać, dostrzegać najważniejsze podstawy i motywy sprzedaży, motywy społeczne, rozpoznawać czynniki związane ze sprzedażą mające wpływ na jego powodzenie lub opór przed jego dokonaniem. STRUCTOGRAM ® 3 pokazuje jak wykorzystywać odpowiednie argumenty w sprzedaży produktów lub usług.
Zarządzanie sobą w sprzedaży.
- W jaki sposób przekonać klienta do swoich produktów?
- Co zrobić, by bardziej zaangażować się w sprzedaż?
- Jak skutecznie negocjować z partnerami?
- Jak przygotować się do sprzedaży, by osiągnąć sukces?
Indywidualna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca pozna indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu.
Dzięki rozróżnianiu biostruktur innych osób nauczysz się dostrzegać najważniejsze podstawy i motywy sprzedaży, motywy społeczne. Poznasz też czynniki związane ze sprzedażą mające wpływ na jej powodzenie lub opór przed jej dokonaniem. Structogram® 3 pokazuje, jak wykorzystywać odpowiednie argumenty w sprzedaży.
Korzyści:
- poznajesz motywy klienta,
- wzbudzasz zaufanie i jesteś wiarygodny,
- szybciej znajdujesz wspólny język z klientem,
- potrafisz dostosować się do klienta,
- rozpoznajesz jego potrzeby i wartości, którymi się kieruje,
- wiesz jakich argumentów możesz użyć przy danej biostrukturze.
Oferta dla klientów po szkoleniach STRUCTOGRAM 1 i STRUCTOGRAM 2.