664 338 070

Wczoraj, 19 kwietnia, odbyła się I MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA NEURO.

ZASTOSOWANIE NAJNOWSZYCH BADAŃ NAD MÓZGIEM W BIZNESIE.

Wydarzenie to skierowane było do zarządzających i pracowników firm oraz osób związanych z oświatą, którzy poszukują sprawdzonych rozwiązań na ulepszenie swoich działań. Zagadnienia, które zostały poruszone podczas prelekcji dotyczyły wielu obszarów, m.in.: genetyki, najnowszych badań na funkcjonowaniem mózgu, zdrowia, biznesu, reklamy, relacji i wiele innych.

Bardzo ciekawym elementem konferencji były wystąpienia zagranicznych gości z Meksyku, RPA i Szwajcarii, dzięki którym uczestnicy mogli poznać zasady funkcjonowania przedsiębiorstw w różnych zakątkach świata.

Prelegenci i tematy prelekcji:

Agnieszka Ważny – Neurodydaktyka jako narzędzie wsparcia w procesie uczenia się i nauczania.
Aleksander Sienkiewicz – Sprzedaż w nowym stylu, czyli o spójnym sprzedawcy i aktualnych oczekiwaniach klienta.
Peter Stutz – Jak genetyka wpływa na sukces w zarządzaniu.
Anwynne Schroeder – Zamiana zasad gry! Innowacyjny potencjał przedsiębiorców.
Jorge Andere Martinez – Pozytywny wpływ badań nad mózgiem na funkcjonowanie biznesu w ujęciu globalnym.
Remigiusz Koc – Neuromarketing – badania eyetrackingowe i EEG w służbie reklamy.
Krzysztof Krupka – Neuro-zdrowie – zastosowanie neuronauki w zdrowiu.
Anna Urbańska – Autentyczność i mózg, czyli jak wykorzystać potencjał dany nam przez naturę.

Konferencja została zorganizowana z inicjatywy Szkoły Biznesu MBA w Wyższej Szkole Gospodarki oraz STRUCTOGRAM® Polska.